Regulamin sklepu Centrum Nawozów
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Centrum Nawozów
Sklep internetowy działający pod adresem www.centrumnawozow.pl prowadzony jest przez Ampol-Merol sp. z o.o. ul. Mikołaja z Ryńska 28a, 87-200 Wąbrzeźno, wpisaną do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000071601, NIP: 8781697424, REGON: 871578144, kapitał zakładowy 1 296 000,00 zł w całości opłacony, zwana „Sprzedawcą”.
Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać:
- pod numerami telefonu: +48 785202222 (godziny pracy Sklepu 8-16 w dni robocze, opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient),
- korzystając z adresu poczty elektronicznej – centrum@ampol-merol.pl,
- korzystając z formularza kontaktowego, znajdującego się na stronie (jeśli został udostępniony).
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Ustala się następujące znaczenie dla słów:
a. REGULAMIN – niniejszy regulamin,
b. KLIENT – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych (tj. przedsiębiorca), która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym,
c. PRODUKT – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży,
d. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu,
e. SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.centrumnawozow.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie,
f. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
2. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż produktów aktualnie znajdujących się w asortymencie oraz umożliwienie Klientowi składania Zamówień na oferowane produkty poprzez stronę internetową. Korzystanie z tej usługi możliwe jest wyłącznie po rejestracji i weryfikacji konta Klienta w Sklepie. Sklep umożliwia bezpłatne przeglądanie asortymentu Sklepu na stronach produktowych.
3. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym Zamówienie jako kupującym a Sklepem jako Sprzedawcą i jest kierowana wyłącznie do podmiotów profesjonalnych, nie będących konsumentami.
4. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sklep jest obowiązany zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Klient potwierdza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem przy obowiązkowej rejestracji konta w Sklepie.
5. Wszelkie informacje o tematyce rolniczo-ogrodniczej publikowane w ramach Sklepu mają charakter wyłącznie informacyjny, nie stanowią i nie zastępują profesjonalnej porady specjalisty w tej dziedzinie oraz nie obejmują indywidualnej sytuacji Klienta. Wszelkie produkty i sposób ich zastosowania muszą być dobierane indywidualnie do sytuacji Klienta. Przed nabyciem lub zastosowaniem jakichkolwiek Produktów, należy zawsze dokładnie przeczytać dołączoną do produktu ulotkę.
6. Sklep zastrzega, że nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za wykorzystanie nawozów i innych Produktów z jego asortymentu przez Klientów, w tym w szczególności jeśli chodzi o ich błędne zastosowanie lub nieosiągnięcie oczekiwanych rezultatów jeśli chodzi o uzyskany plon.
7. W przypadku Produktów będących środkami ochrony roślin w rozumieniu ustawy o środkach ochrony roślin (Dz.U. 2013 poz. 455 ze zm.) oraz rozporządzenia nr 1107/2009 (Dz.U. 2011 nr 284 poz. 1673 ze zm.), złożyć Zamówienie oraz stroną umowy mogą być jedynie Klienci będący pełnoletnimi osobami fizycznymi posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiadającymi kwalifikacje wymagane od osób nabywających środki ochrony roślin określone w art. 28 ustawy o środkach ochrony roślin (Dz.U. 2013 poz. 455 ze zm.)
8. Zgodnie z art. 28 ustawy o środkach ochrony roślin (Dz.U. 2013 poz. 455 ze zm.), niektóre z oferowanych w Sklepie środki ochrony roślin, nabyć mogą jedynie osoby, które:
· ukończyły szkolenie w zakresie stosowania środków ochrony roślin w Rzeczypospolitej Polskiej potwierdzone zaświadczeniem o ukończeniu tego szkolenia, lub
· ukończyły szkolenie w zakresie doradztwa dotyczącego środków ochrony roślin w Rzeczypospolitej Polskiej potwierdzone zaświadczeniem o ukończeniu tego szkolenia, lub
· ukończyły szkolenie w zakresie integrowanej produkcji roślin potwierdzone zaświadczeniem o ukończeniu tego szkolenia, lub
· nie wcześniej niż przed upływem 5 lat, przed nabyciem tych środków, ukończyły szkolenie wymagane od użytkowników profesjonalnych w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej lub w państwie będącym stroną umowy o EOG, na podstawie przepisów obowiązujących w tym państwie, potwierdzone dokumentem o ukończeniu tego szkolenia, lub przedstawiły inny dokument wydany na podstawie przepisów obowiązujących w tym państwie, potwierdzający uzyskanie uprawnień do nabywania środków ochrony roślin przeznaczonych dla użytkowników profesjonalnych.
9. W związku z powyższym, w przypadku złożenia przez Klienta Zamówienia na takie produkty, Sklep zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Klientem drogą mailową w celu sprawdzenia posiadania przez Klienta powyższych uprawnień, w tym do zawieszenia realizacji Zamówienia, do czasu dostarczenia przez Klienta wymaganych dokumentów. W przypadku braku dostarczenia odpowiednich dokumentów w terminie do 3 dni od przesłania przez Sklep żądania, Zamówienie zostanie anulowane w części dotyczącej produktów wymagających zezwolenia i w tym zakresie zapłacone środki zostaną zwrócone Klientowi.
§ 2 WARUNKI TECHNICZNE SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
1. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług Sklepu:
a) podłączenie do Internetu,
b) poprawnie skonfigurowana przeglądarka,
c) aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej,
d) włączona obsługa Cookies i Java Script
e) program do odczytu plików formatu PDF.
2. W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych powyżej, Sklep nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania serwisu i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość i przebieg procedury składania Zamówienia.
3. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
4. Klient może dokonać subskrypcji newsletteru Sklepu, czyli cyklicznej wysyłki informacji blogowych oraz informacji o produktach i usługach Sklepu. Aby zapisać się na newsletter Klient wpisuje swój adres e-mail w formularzu newsletter znajdującym się na stronie internetowej Sklepu, jednocześnie potwierdzając zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w tym celu i kierowanie na podany e-mail treści promocyjnych. Z newsletteru można zrezygnować w każdej chwili, a w tym celu Klient jest proszony o przekazanie oświadczenia o rezygnacji poprzez e-mail Sklepu: info@ampol-merol.pl lub wybranie linku rezygnacji w wiadomości e-mail dostarczanej z newsletterem.
§ 3 REJESTRACJA
1. Rejestracja w Sklepie jest nieodpłatna, lecz obowiązkowa.
2. Rejestracja w Sklepie następuje w oparciu o prawidłowo wypełniony formularz rejestracyjny, w którym Klient podaje niezbędne dane identyfikacyjne (imię, nazwisko), NIP/PESEL, adres e-mail oraz hasło; zaakceptowany, aktualny Regulamin Sklepu oraz złożone oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji Zamówień Klienta. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca założenie konta, po uprzedniej weryfikacji przez Sklep rejestracji i podanych danych.
3. Weryfikacja konta przez Sklep opierać się będzie na przedłożonych przez Klienta dokumentach (m.in. potwierdzenie posiadania statusu rolnika), ich zawartości i prawdziwości, referencji oraz na historii płatności, w szczególności względem Klientów poprzednio współpracujących ze Sklepem. Po skutecznej weryfikacji Sklep prześle Klientowi wiadomość potwierdzającą dokonanie rejestracji. Z chwilą otrzymania wiadomości potwierdzającej rejestrację dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia konta pomiędzy Klientem a Sklepem.
4. Po zarejestrowaniu się w Sklepie, logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym lub zmienionych na podstawie późniejszego wniosku Klienta. Względnie, w przypadku niektórych Klientów, założenie konta i logowanie może odbywać się na podstawie przesłanych przez Sklep danych uwierzytelniających do czasu ich zmiany przez Klienta w ramach ustawień konta.
5. Z przyczyn technicznych, zabroniony jest dostęp do Sklepu przy użyciu jakichkolwiek innych programów poza przeglądarkami internetowymi. Dotyczy to w szczególności tzw. botów, a także innych narzędzi, które symulują, zastępują lub uzupełniają interfejs strony. Do tego zalicza się także kompletnie lub częściowo zautomatyzowane programy, które umożliwiają samoaktualizację (auto-refresh), oraz inne dodatkowe mechanizmy, które nie są zintegrowane fabrycznie z przeglądarkami internetowym.
6. Klientowi nie wolno korzystać z kont innych Klientów, ani odstępować swojego konta osobom trzecim. Dotyczy to także zakazu udostępniania dostępu pracownika dla innego pracownika lub współpracownika, przez kogokolwiek, za co odpowiedzialność ponosi Użytkownik. Naruszenie tej zasady będzie skutkować wypowiedzeniem umowy przez Sklep, zawieszeniem Klienta lub innymi konsekwencjami przewidzianymi w Regulaminie.
7. Dodatkowo w przypadku naruszenia powyższych postanowień dotyczących nieuprawnionego udostępniania dostępu do Sklepu, Sklep zastrzega sobie prawo do nałożenia na takiego Klienta kary w wysokości 1.000,00 zł oraz wyciągnięcia wszelkich innych konsekwencji, przewidzianych w niniejszym Regulaminie, w tym poprzez możliwość dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość kary na zasadach ogólnych.
8. Sklep może odmówić umożliwienia dostępu, jeżeli jest to uzasadnione słusznym interesem Sklepu lub innych Klientów, a w szczególności w przypadku:
a) prowadzenia przez Klientów lub podmioty kapitałowo lub osobowo z nimi powiązane działań sprzecznych z powszechnie obowiązującymi przepisami, Regulaminem lub dobrymi obyczajami;
b) przekazania przez Klienta niepełnych, nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd informacji,
c) prowadzenia przez Klienta działalności gospodarczej przez okres nieprzekraczający jednego roku,
d) uzyskania informacji o toczącym się̨ postępowaniu upadłościowym, układowym, naprawczym lub likwidacyjnym Klienta,
e) zawieszenia albo zamknięcia prowadzenia działalności gospodarczej przez Klienta,
f) zmiany składu udziałowców lub akcjonariuszy w ponad 50% udziału kapitałowego Użytkownika lub zmiany składu osobowego w spółce osobowej w ponad 50% składu w ciągu 2 lat poprzedzających dzień zawarcia Umowy.
9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości Sklep może uzależnić dostęp i korzystanie z niego od przedstawienia w oryginale lub poświadczone kopii przedłożonych dokumentów lub innych dokumentów potwierdzających dane identyfikujące Klienta.
10. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu (wypowiedzenie umowy) należy wysłać wiadomość elektroniczną z wnioskiem o usunięcie konta na adres e-mail: centrum@ampol-merol.pl z podaniem danych identyfikujących Klienta aktualnie zarejestrowanego w Sklepie. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Sklep jest w trakcie realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego Zamówienia.
11. Po zalogowaniu, Klient będzie widział odzwierciedlone indywidualne warunki sprzedaży ustalone na podstawie umowy ze Sklepem, tj. dedykowane ceny, warunki dostawy i płatności, jeśli takie mu przysługują na mocy indywidualnie poczynionych ze Sklepem ustaleń.
§ 4 ZAMÓWIENIA
1. Informacje o dostępnym asortymencie w Sklepie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
2. Klient, składając Zamówienie, składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamawianych Produktów w Sklepie. Proces zamawiania Produktu rozpoczyna się potwierdzeniem cech świadczenia poprzez Stronę produktową, po zalogowaniu się Klienta w ramach Sklepu. Klient informowany jest o przewidywanym czasie realizacji Zamówienia, dostępności produktu, cenie i sposobach zapłaty, jak i możliwych wariantach dostawy. W celu dostarczenia produktu Klient zobowiązany jest do podania swoich danych adresowych lub ich weryfikacji w przypadku uprzedniego zarejestrowania konta.
3. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia Zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu zaproszenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli przed potwierdzeniem złożenia Zamówienia (przycisk „Zamawiam i płacę”). Klient zakończy korzystanie z danej usługi i opuści Sklep lub wyloguje się ze swojego konta Klienta, umowa nie zostanie zawarta.
4. W Sklepie mogą być dostępne Produkty, których cena zależna jest od ich wagi, wielkości lub ilości (w przypadku płynów). Cena takiego Produktu określona jest jako cena za daną jednostkę wagi lub jednostkę ilości (w przypadku płynów). Różnica pomiędzy wagą i ceną Produktu wskazaną w Zamówieniu złożonym przez Klienta, a wagą i ostateczną ceną Produktu może wahać się w granicach +/- 10%. Powyższe nie stanowi podstawy do uwzględnienia ewentualnej reklamacji.
5. W celu złożenia Zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać wyboru, spośród dostępnych w Sklepie: zamawianych produktów, sposobu dostawy, sposobu płatności oraz wskazać adres dostawy. Wybór dokonywany jest przez: wybranie produktu i dodanie go do koszyka.
6. Klient może wybrać nieograniczoną ilość produktów do Zamówienia spośród ilości danego Produktu dostępnego dla Zamówień, a po przejściu do Koszyka otrzyma podsumowanie wybranych Produktów. Jeżeli ilość Produktów jest ograniczona, Sklep zaznacza taką informację na stronie produktowej.
7. W przypadku niedostępności Produktów objętych Zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji Zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od daty złożenia Zamówienia. W takim przypadku Klient ma prawo zadecydować, czy wyraża zgodę na realizację Zamówienia w okresie zaproponowanym przez Sklep czy od umowy odstępuje. W przypadku braku możliwości realizacji części Zamówienia, o którym mowa powyżej, Klient jest informowany o stanie Zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma możliwość dokonania wyboru pomiędzy:
a) częściową realizacją - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie Zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych Produktów;
b) anulowania całości Zamówienia (odstąpienie).
W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwróci Klientowi wpłaconą tytułem ceny kwotę. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia lub rejestracyjnym. W razie niepodjęcia żadnej decyzji w ciągu 7 (siedmiu) dni od powiadomienia, Zamówienie zostanie anulowane w części Produktów niedostępnych.
§ 5 CENA PRODUKTÓW ORAZ FORMY PŁATNOŚCI
1. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Ceny Produktów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu nie zawierają VAT i nie obejmują kosztów dostawy. Cena może zawierać w sobie indywidualnie naliczoną zniżkę lub rabat, przydzielony Klientowi w sposób zautomatyzowany – informacja o tym zamieszczona jest w podsumowaniu Zamówienia.
2. Dostawa Produktów odbywa się w następujących wariantach oferowanych w Sklepie:
a) za pośrednictwem firmy kurierskiej,
b) za pośrednictwem przedsiębiorstwa spedycyjnego (DB SCHENKER).
c) za pomocą transportu własnego Sklepu.
Informacje o kosztach dostawy dostępne są w procesie zamawiania przed złożeniem takiego Zamówienia. Klient może mieć w umowie z nim zawartej zastrzeżone odmienne sposoby dostawy lub koszty dostaw.
3. Sklep zastrzega, że terminy dostawy wskazane każdorazowo Klientowi przed złożeniem Zamówienia na stronach produktowych, mogą ulec wydłużeniu w szczególności w okresie wiosenno-letnim. O każdej takiej zmianie Klient będzie informowany na bieżąco, tak przed złożeniem Zamówienia, jak i niezwłocznie jeśli do opóźnienia dojdzie w trakcie realizacji Zamówienia. W przypadku jeżeli opóźnienie wyniesie ponad dwukrotność przewidzianego pierwotnie czasu dostawy, Klient ma prawo odstąpić od Zamówienia i otrzymać zwrot zapłaconych środków, co wyczerpuje wzajemne roszczenia z tytułu złożenia Zamówienia. Powyższe prawo do odstąpienia nie przysługuje jednak w momencie, gdy Zamówienie zostało wysłane w przed odstąpieniem lub w trakcie rozpatrywania przez Sklep odstąpienia Klienta. W takim wypadku odstąpienie jest automatycznie nieskuteczne.
4. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach Produktów w zależności od zamówionego Produktu i wyboru Klienta co do sposobu dostawy, przy składaniu Zamówienia.
5. Koszty dostawy produktów ustalane są indywidualnie z klientem.
6. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności za Produkty:
a) Przelew tradycyjny,
b) Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu iMoje - Usługa świadczona jest przez ING Bank Śląski SA., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 130.100.000,00 zł opłacony w całości, NIP: 634-013-54-75, REGON: 271514909.
7. Sklep obsługuje płatności w formie „za pobraniem.”
8. W razie dokonania Zamówienia i wybrania innej opcji płatności niż przy odbiorze a niezaksięgowania wpłaty na poczet tego Zamówienia w ciągu 3 dni, Zamówienie zostaje anulowane.
9. Wydanie Zamówienia nastąpi w czasie określonym w potwierdzeniu Zamówienia i zaakceptowanym uprzednio przez Klienta. Na stronie produktowej Sklep podaje przewidywany czas wysyłki Zamówienia.
§ 6 REKLAMACJE
1. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Produktu bez wad.
2. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego produktu lub świadczonych usług, Klient może złożyć reklamację i poinformować Sklep o zaobserwowanych nieprawidłowościach oraz udokumentować nieprawidłowości celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sklepu.
3. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia i do poinformowania Klienta o rozstrzygnięciu i dalszym postępowaniu w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub na innym trwałym nośniku. W każdym przypadku ostateczną decyzję w przedmiocie reklamacji podejmuje Sklep.
4. Modyfikuje się uprawnienia z rękojmi w sposób podany w niniejszym paragrafie.
5. Jeżeli wymiana wadliwego produktu jest niemożliwa lub wymagałaby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, dopiero w takim przypadku Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
6. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z umową pozostaje do wartości Produktu zgodnego z umową. Sklep zwraca kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o obniżeniu ceny.
7. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z umową jest nieistotny.
8. Klient ma obowiązek udostępnić Sklepowi Produkt podlegający wymianie. Sklep odbiera od Klienta Produkt na swój koszt. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. W niektórych przypadkach nie jest konieczne wysyłanie reklamowanego Produktu, a Sklep może poprzestać na oględzinach zdjęć dostarczonych przez Klienta, o czym poinformuje go po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego.
9. W razie odstąpienia od umowy Klient niezwłocznie zwraca Produkt Sklepowi na jego koszt. Sklep zwraca Klientowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Sklep nie przyjmuje zwrotów zamówionych produktów z tytułu prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni przysługującego jednoosobowym przedsiębiorcom, gdyż asortyment ze względu na specjalistyczny charakter nie jest sprzedawany w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową. Sklep może w drodze wyjątku i wedle własnego uznania, działając w porozumieniu z Klientem, dokonać wymiany Produktu na inny lub przyjąć zwrot.
§ 8 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klientów przez Sprzedającego znajdują się w Polityce prywatności i cookies zamieszczonej na stronie Internetowej Sklepu.
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Na każdy sprzedany przez Sklep Produkt wystawiana jest faktura VAT lub inny dokument rozliczeniowy zgodny z obowiązującymi przepisami podatkowymi. Faktura VAT jest dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub w formie tradycyjnej wraz z dostawą Produktu. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Podląd faktury jest również możliwy w Panlu Klienta pod zakładką Przegląd Faktur.
2. Prawem właściwym jest prawo polskie. Spory wynikłe pomiędzy Klientem a Sprzedawcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Niniejszy Regulamin podlega przepisom prawa polskiego i zgodnie z nimi będzie interpretowany.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi zarejestrowanych Klientów drogą e-mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po 14 dniach od powiadomienia. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.